המחירים באתר כוללים מע"מ

LOGO

פלטת ירקות לאירוח

האם כדאי להזמין פלטת ירקות לאירוח?

ירקות הם חלק חשוב בתזונה של כל אחת ואחד מאיתנו, הם מלאים בוויטמינים ומינרלים ומסייעים במגוון תהליכים שונים בגוף. זו הסיבה שאם אתם מארחים, מאוד מומלץ לכלול לפחות מגש אחד או שניים של ירקות חיים וטריים.

בנוסף לערכם התזונתי הרב, ירקות יכולים להיות בדיוק מה שהיה חסר לשולחן שלכם כדי להיות צבעוני ורענן יותר – כולנו אוהבים מאפים ותבשילים, אך בלי הירקות השולחן עלול להיראות כבד ואף משעמם מעט.

פלטת ירקות לאירוח יכולה רק להוסיף לאירוח שלכם והיו בטוחים שהאורחים שלכם יהיו אסירי תודה עליה, גם אם הם לא יודו בכך. אחרי אכילה מרובה של פחמימות ואוכל מבושל וכבד, נגיסה בירק טרי יכולה להיות בדיוק מה שירגיע את הבטן ויגרום לתחושת קלילות להתפשט בגוף.

פלטות ירקות לאירוח מתאימות לכל אירוע, בין אם מדובר במפגש משפחתי קטן או באירוע גדול ומלא אורחים. כמובן, אם אתם שומרים על אורח חיים בריא, ייתכן שתרצו להגיש בעיקר ירקות ופירות ואולי אף להוסיף עמדת שייקים מרעננת. אירוע בריאות הוא דרך נהדרת לחגוג את אורח החיים שלכם ואף לנסות ולהדביק אותו על אנשים אחרים.

פלטת ירקות לאירוח | פלטת ירקות חתוכים | פלטות ירקות לאירוח

כאשר מזמינים פלטות של ירקות ופירות, חשוב מאוד לוודא כי הכל טרי ונחתך ממש בצמוד לאירוע. ירקות ופירות ישנים שנחתכו ונשארו לעמוד הרבה זמן במקרר ובחוץ מתחילים להתיישן, להתכווץ ואף להירקב. אף אחד לא רוצה לאכול מלפפון שישב במקרר יומיים או עגבנייה שטעמה נעלם. שימו לב שכל הפלטות שלכם מגיעות טריות ורעננות, עם צבעים תוססים וקליפות מבריקות.

טופ ביס שמחה להציע שירותי קייטרינג ברמה הגבוהה ביותר, עם פלטות ירקות צבעוניות ומלאות חיים. אנחנו צמיד מכינים את מגשי האירוח שלנו בצמוד לאירוע ומציבים סטנדרטים מאוד גבוהים לכל מזון שיוצא מהמטבח שלנו. אנחנו מודעים לחשיבות הירקות לגוף ולאירוע ומקפידים לרכוש רק את המוצרים הטובים ביותר. מגשי הירקות שלנו לרוב מכילים:

  • מלפפונים
  • עגבניות שרי
  • גמבה
  • גזר
  • קולרבי
  • צנון

אנחנו כמובן שמחים גם להציע מטבלים שונים ושירותי הובלה מקצועיים, בהם המגשים תמיד מכוסים וסגורים היטב עד ההגעה לביתכם.

אם גם אתם מעוניינים לגוון את הכיבוד שלכם ולהציע פלטות ירקות טריים ובריאים, צרו אתנו קשר עוד היום באמצעות מספר הטלפון 052-8545861 או השאירו הודעה באתר. אחד מנציגנו ישמח לחזור אליכם במהירות האפשרות ולהזמין עבורכם מגשי אירוח מגוונים שישאירו טעם של עוד.

תפריט נגישות

× דברו איתי