המחירים באתר כוללים מע"מ

LOGO

מגשי אירוח לאירועים

מגשי אירוח לאירועים קטנים

אם אתם מתכננים אירוע קטן, יש לך הרבה מה לתכנן; מקום, מוסיקה, הזמנות, דרכי הגעה ופעילויות, אך אולי החשוב ביותר הם המזון והשתייה. עם כל מה שיש לכם לעשות, מאוד ייתכן שתעדיפו לחסוך מעצמכם את כל רכישת המצרכים והבישולים, במיוחד כשמדובר בכמות גדולה מהרגיל של אוכל ושתייה.

חברת טופ ביס מציעה שירותי קייטרינג איכותיים, בהם ניתן להזמין כמעט כל דבר – כך שתוכלו להוריד את המזון והשתייה מהרשימה שלכם ולהתפנות לעניינים הדחופים ביותר בתכנון האירוע. גם אם מדובר באירוע קטן, וכמובן שאם מדובר באירוע גדול, יש לכם הרבה מה לתכנן, הרבה אנשים להתקשר אליהם והרבה סידורים שיש לבצע, כך שבישולים הם הדבר האחרון שאתם רוצים להתעסק איתו.

גם אם פשוט מדובר בארוחת חג גדולה מהרגיל, אנחנו לגמרי מבינים אם אתם מעדיפים להתרכז במשפחה ובהכנת הבית לאירוח, מאשר בבישולים במטבח – ולכן אנחנו כאן כדי להסיר את הדאגה מעל הכתפיים שלכם. חברת טופ ביס מציעה מגוון מגשי אירוח לאירועים, כך שתוכלו לספק כיבוד משביע לאורחים וכמעט לא תצטרכו לנקות דבר אחרי שהם יעזבו. אתם יכולים להגיש כריכונים מעוררי תיאבון, פיצות אישיות וקישים ממולאים בכל טוב ולקינוח יש לנו מגוון מגשי כיבוד מתוקים, כך שתוכלו לבחור בין פירות, מוסים, עוגות, עוגיות ועוד.

אם אתם לא בטוחים אילו מגשים כדי להזמין לאירוע שלכם, קחו בחשבון את כמות המבוגרים ואת כמות הילדים המוזמנים; אם יש הרבה ילדים באירוע, מומלץ לכלול מגשים עם פיצות אישיות וכדורי שוקולד, אך אם כמות המבוגרים עולה על כמות הילדים, ייתכן ותעדיפו לכלול יותר מגשי סושי, קישים ופוקצ'ות.

אם אתם דואגים כשאתם מזמינים אוכל ממקור חיצוני, אנחנו שמחים ליידע אתכם כי כל הכיבוד שחברתנו מספקת מורכב מהמצרכים האיכותיים והטריים ביותר ומוכנים בצמוד לאירוע שלכם, כך שהאוכל שומר על טעמו ועל טריותו. אנחנו מציעים מגוון אפשרויות קייטרינג למגוון אירועים שונים ושמחים ללוות את הלקוחות שלנו במהלך כל חודשי השנה. אנחנו מציעים אוכל חלבי, בשרי ופרווה, מתוק ומלוח, ברמה הגבוהה ביותר.

אם גם אתם רוצים להזמין מגשי אירוח לאירועים קטנים מחברת טופ ביס, צרו אתנו קשר עוד היום באמצעות מספר הטלפון 052-8545861 או השאירו הודעה באתר. אחד מנציגנו ישמח לחזור אליכן ולסייע לכם בבחירת מגשי האירוח המושלם לאירוע שלכם.

תפריט נגישות

× דברו איתי