המחירים באתר כוללים מע"מ

LOGO

מגשי כריכים לאירוח

כיצד בוחרים מגשי כריכים לאירוח?

אם אתם מארחים כמות נכבדה של אורחים, אתם בוודאי מעוניינים לספר להם כיבוד מסוים; בין אם אתם מארגנים הרצאה או מארחים כמה חברים בבית, כיבוד טעים תמיד מוסיף לאווירה.

אם הגעתם למסקנה שארוחה בשרית מלאה היא יותר מדי לאירוח שתכננתם, אנחנו ממליצים בחום על מגשי כריכים לאירוח. היתרונות שלהם בולטים במיוחד:

  • ניתן לאכול כדרך אגב, אין צורך לשבת ולאכול (כמו עם סטייק לדוגמה).
  • אין צורך בסכו"ם וכלים רבים, אין צורך בשטיפת כלים או בניקוי לכלוך רב.
  • משביעים, אך לא מכבדים על האורח.
  • יש מגוון אפשרויות: בשרי, חלבי, בריאותי ועוד.
  • כל אחד יכול למצוא כריך שהוא אוהב

מגשי כריכים לאירועים הם דרך נהדרת לספר נשנוש טעים ומשביע לאורחים, בלי הרבה לכלוך ועם הרבה מאוד אפשרויות וטעמים. אם אתם מעוניינים בכריכים חלביים, אפשר להזמין מגש כריכים עם מוצרלה מעושנת, מגש נוסף עם כריכי חביתה ומגש שלישי עם סנדוויצ'ים של גבינה צהובה או גבינת עיזים. אם אתם מעדיפים את העולם הבשרי, יש לנו כריכי רוסטביף עסיסיים, כריכי פסטרמה, סלמי ועוד. יש לנו אפילו כריכי פרווה עם טונה, אבוקדו או סלט ביצים. כל סגנון שתרצו – ניתן להכנה ולהגשה באירוע שלכם, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר ולהזמין.

הכריכים של טופ ביס מוכנים צמוד לאירוע ומוכנים מהמרכיבים האיכותיים והטריים ביותר. אנחנו שמחים לספר אוכל כמו של בית באיכות וטעמים של מסעדה, וחסוך מכם את רכישת המצרכים, ההכנה וההגשה. באתר תוכלו למצוא כל סנדוויץ' שתוכלו לחשוב עליו ולבחור בדיוק מהם הכריכים שאתם מעוניינים שיוגשו באירוח שלכם.

סנדוויצים לאירוח | סנדוויצים תל אביב | קייטרינג סנדוויצים

בנוסף למגוון מרכיבי הסנדוויץ', אנחנו מציעים מגוון סוגי לחמים שיגוונו את האירוח שלכם אף יותר, עם בייגלים אמריקאים בטעמים שונים, ג'בטות מקמח לבן או מקמח מלא בציפוי דגנים, לחמי קסטן ועוד – האורחים שלכם ייהנו ממגוון כריכים יוצא מן הכלל, בו כל אורח מוצא את הכריך האהוב עליו ונהנה מאירוח יוצא מן הכלל.

אם גם אתם רוצים להזמין מגש סנדוויצים לאירוח משירות הקייטרינג שלנו, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר עוד היום באתר או באמצעות מספר הטלפון 052-8545861. אחד מנציגנו ישמח לספר לכם על כל הכריכים השונים שיש בתפריט שלנו ולקחת מכם הזמנה. אתם מזמנים לספר לנו על אופי האירוע ועל העדפותיכם האישיות ואנחנו נשמח להציע את הכריכים המתאימים ביותר עבור האירוח שלכם.

תפריט נגישות

× דברו איתי