המחירים באתר כוללים מע"מ

LOGO

פלטות ירקות מעוצבות

פלטה ירקות חתוכים

אין ספק כי פלטת ירקות עשירה וצבעונית יכולה להוות את הפתרון המושלם לאירוח בריא וטעים יותר. היום כבר אין שום סיבה להסתפק באירוח סטנדרטי ושגרתי, כאשר ניתן להפתיע את האורחים עם פלטות צבעונית ומזינות יותר. פלטת ירקות איכותית ומושקעת יכולה להעניק לאורחים הזדמנות נפלאה ליהנות מנשנוש טבעי ובריא יותר. אין זה משנה אם מדובר על אירוח של חברים ומשפחה, או לחילופין, אירוח של לקוחות חדשים או שותפים אפשריים לעסק, בכל מקרה, יש צורך להציע כיבוד מרשים ואיכותי. חובבי הבישול והאפייה יכולים כמובן לפנק את האורחים במטעמים מיוחדים, שמצריכים לא מעט זמן וסבלנות. אך אנשים עם פחות זמן או פחות יכולות במטבח, יעדיפו לרוב להזמין את הכיבוד שלהם מחברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום. פלטת ירקות מהווה את הפתרון האידיאלי ביותר לכל סוגי האירועים, החל מישיבות צוות ארוכות ועד לאירועי יום הולדת.

דברו איתנו

פלטת ירקות חתוכים – טיפים

במידה ותרצו להכין בעצמכם צלחת ירקות חתוכים, הטיפים הבאים יוכלו לסייע לכם לקבל מגש אירוח מכובד ומגוון:

  • טריות – הירקות הטובים ביותר עבור מגשי הירקות שלכם הם ירקות טריים בשלים ובעונה מפני שהם המפתח ליצירת מגש ירקות מוצלח.
  • צבעוניות – חפשו מבחר מגוון וכוונו לקשת ולקונוטציה של צבעים, לדוגמא: אדום – גמבה אדומה, ירוק – מלפפון, כתום – גזר וכן הלאה..
  • קילוף וחיתוך – חיתכו את הירקות והורידו את הקליפה (בירקות שאכן נדרשים קילוף) תמיד בצורה לא גסה מדי אך לא קטנה למדי.
  • ייבשו את הירקות – חתכו לפרוסות שוות הניחו על נייר סופג לספיגת הנוזלים ורק לאחר מכן העבירו למגש.
  • סידור נכון – סדרו את הירקות בקווים ישרים ואסתטיים ובקונוטציה נכונה. נסו עד כמה שניתן למקם יחד את כל הירקות בעלי אותו גוון צבע
  • צבעים עזים – שחקו עם הצבעים של הירקות שלכם ובחרו דווקא בשילוב צבעים עזים כמו גמבה כתומה או צהובה ואפילו עגבניות שרי צבעוניות
  • רטבים – ירקות חיים טעימים כמו שהם, אבל בשילוב עם רטבים הם מקבלים שדרוג משמעותי בטעם. שלבו רטבים שונים כמו רוטב שום, איולי, רוטב גבינה מותכת ועוד.
  • כלי הגשה – השתמשו במגש או צלחת הגשה רחבה כדי להגיש את הירקות החתוכים, צלחת קטנה עמוסה בירקות היא לא דבר מזמין, צלחת רחבה עם ירקות נגישה הרבה יותר.

פלטת ירקות עם גבינות

אחד מהשילובים שמשתלבים בצורה הטובה ביותר, זהו השילוב של ירקות וגבינות. על מנת לשדרג את פלטת הירקות שאתם עתידים להגיד לאורחים, כדאי לשלב מגוון גבינות לצד הירקות. יש לשים לב כי הגבינות אכן משתלבות בטעמים של הירקות המוגשים ולבחור את סוגי הגבינה לפי טעמם האישי של האורחים. בנוסף, כדאי לחתוך גבינות קשות (מוצרלה וכדומה) בגודל סביר שיאפשר לאורחים לאכול את הירקות והגבינות יחד.

הזמנת פלטת ירקות – דגשים

לפני שאתם מזמינים מגשי ירקות מחברה המתמחה בכך, ישנם שני דברים חשובים שאתם צריכים לקחת בחשבון: טריות ומגוון.

כאשר מדובר בירקות, הטריות ניכרת לעין ולחיך בקלות רבה. לכן, אם אתם באמת רוצים ליצור רושם ולהעניק הנאה מהטעמים שאתם מגישים, הקפידו לבחור בחברה אשר מתחייבת לספק לכם מגשים עם המרכיבים הטריים והאיכותיים ביותר.

בנוסף, וודאו כי אתם מזמינים מגשים בהם יש מגוון רחב של ירקות. ככל שהמגוון יהיה רחב יותר, המגש יהיה עשיר יותר, וכל אחד מהמשתתפים יוכל למצוא את המועדפים עליו וליהנות מהארוחה כולה.

כמו כן, ישנם עוד כמה דגשים שחשוב שתזכרו כמון:

  • כמות – חשוב לדעת את כמות האורחים העתידים שלהם תגישו את מגש הירקות. במידה ותזמינו כמות עבור מספר קטן מדי של אורחים, עלול להיווצר מצב שבו לא כל האורחים טעמו מפלטת הירקות שהזמנתם או הכנתם בעצמכם.
  • לא להעמיס – כדאי לא להעמיס יותר מדי ירקות על מגש אחד, הדבר יוצר נראות עמוסה ולא אסתטית שלא מזמינה את האורחים לטעום מהירקות.
  • תיק עבודות – במידה ואתם עושים את הצעד החכם ושוכרים שירותי חברה המתמחה בעיצוב פלטות ירקות, תוכלו לבדוק את עיצובי המגשים שהחברה כבר עיצבה בעבר, לקחת השראה ולבקש את העיצוב שהכי מצא חן בעיניכם.
  • מחיר – חשוב לערוך סקר שוק בין כמה חברות המספקות את אותו שירות ומוצר. במקרים בהם אתם נדרשים לכמות גדולה של גשי ירקות, בעזרת השוואה קצרה תוכלו לחסוך סכום כסף לא קטן.

פלטת ירקות לאירוח – טופביס

אנו בטופביס, מתמחים בהכנת כריכים, מגשי אירוח, סלטי בריאות לפגישות עסקיות ובאירועים פרטיים וכן קייטרינג לאירועים בהתאם לדרישות הלקוח.

כמו כן, אנו מתמחים בעצוב פלטות ירקות תוך מתן דגש על טריות הירקות ועל צורת ההגשה, על מנת שתוכלו להגיש לאורחים שלכם את פלטת הירקות המרשימה ביותר.

מוזמנים ליצור אתנו קשר לכל שאלה:

טלפון – 052-8545861

אימייל – superbis7@gmail.com

או לחלופין להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהק

תפריט נגישות

× דברו איתי