המחירים באתר כוללים מע"מ

LOGO

כריכים תל אביב

אספקת כריכים בתל אביב

העיר תל אביב היא עיר חיה ונושמת והיא פעילה לאורך כל שעות היממה. תושביה והאנשים אשר מגיעים אליה מנהלים חיים מלאים ועסוקים בפעילות מגוונת שכוללת עבודה, מטלות בית, בילויים וכדומה. בין היתר, הם מארחים ומתארחים באירועי עבודה, במפגשים תרבותיים, בפרמיירות, בערבי השקות מוצר ועוד. במרבית האירועים הללו מגישים מזון הכולל כריכים מסוגים שונים. כריכים בתל אביב הינם סוג של מזון קליל ומשביע שמתאים למרבית האירועים. חברתנו, "סופר ביס" מכינה ומספקת כריכים ומזון אחר ללקוחות רבים בגוש דן וסביבותיה. כריכים תל אביב הינם מגוונים, מגיעים על מגשים נאים וארוזים בצורה מעולה השומרת על טריותם.

יש מגוון עשיר של כריכים, ולרוב, קובע המזמין את התפריט. לעיתים, הכריכים שיוזמנו הם חלביים ולעיתים, בשריים. באירועים בהם יש מוזמנים רבים מחליטים המפיקים על מזנון חלבי או בשרי ללא עירוב בגלל שהאורחים הינם מגוונים שחלקם דתיים ושומרי מסורת. מסיבה זאת גם אנו מציעים שירות קייטרינג כשר איכותי וברמה גבוהה. כריכים משלוחים תל אביב מגיעים לכל מקום שנבחר וההובלה מתבצעת בתנאים מתאימים. חברתנו מייצרת את הכריכים ואת יתר המזון בתנאי ייצור מודרניים ועם בקרת איכות גבוהה. כל חומרי הגלם הינם טריים. אנו משלבים בכריכים ירקות רעננים שהגיעו אל מטבחנו לאחר שזה עתה נקטפו. באריזות כריכים שכוללות פירות יהיו פירות עונה טריים. כריכים פרי תוצרתנו תורמים לאירוע מוצלח.

אנא צרו עימנו קשר באמצעות האתר או באמצעות מספר הטלפון המופיע בו.

כריכים – משלוחים תל אביב והסביבה

העיר תל אביב היא עיר חיה ונושמת לאורך כל שעות היממה. תושביה והאנשים אשר מגיעים אליה מנהלים חיים מלאים ועסוקים בפעילות מגוונת שכוללת עבודה, בילויים וכדומה. בין היתר, אנשים בתל אביב מארחים ומתארחים באירועי עבודה, מפגשים תרבותיים, פרמיירות, ערבי השקות מוצר ועוד. אירועים אלו הם אירועים שבשגרת חיי היום יום של אנשים רבים. לעיתים, אנשים מוזמנים ולעיתים הם מזמינים אליהם. לכל אירוע נושא אחר, אך לכולם מכנה משותף – האוכל המוגש לאורחים. ודאי לא פעם הוזמנתם לאירוע עם בופה עשיר, בו כמעט התבלבלתם מרוב השפע. בין המאכלים הפופולריים ביותר, ניתן למצוא כריכים מסוגים שונים. מהם היתרונות בהזמנת כריכים? על מה חשוב להקפיד כאשר מזמינים כריכים? כל התשובות במאמר זה.

דברו איתנו

כריכים – מהו סוד הקסם?

קבעתם אירוע ואתם מתלבטים איך ייראה שולחן האוכל שלכם? הנה מספר יתרונות להזמנת כריכים:

  • נגישות – מפגש עסקי או ערב השקה לא תמיד כוללים ארוחה מסביב לשולחן. במרבית הפעמים יהיה מזנון (בופה) עשיר בו יוגשו מאכלים שונים. כאמור, אחד מהמנות האהובות ביותר על ישראלים בפרט ואנשים בכלל הם הכריכונים. למעשה, כאשר מדברים על כריכים בתל אביב מתכוונים לסוג מזון קליל ומשביע שמתאים למרבית האירועים. הסיבה לכך שהוא מותאם לאירוע היא שניתן לאכול את הכריכון גם בעמידה בצורה נוחה ללא צורך בישיבה ליד שולחן. האורחים שלכם יוכלו לאכול את הכריכים ולנהל שיחות זה עם זה בכל רחבי החלל בו מתקיים האירוע.
  • מגוון – יש מגוון עשיר של כריכים. לרוב, מי שמחליט על אופי האירוע הוא זה שאחראי עליו. כך למשל, ייתכן שהאירוע יהיה בקונספט חלבי ולכן הכריכים שיוזמנו יהיו חלביים. באותו האופן ניתן לנהוג גם עם כריכים בשריים. חשוב לומר כי באירועים בהם יש מוזמנים רבים מחליטים המפיקים על מזנון חלבי או בשרי ללא עירוב בגלל שהאורחים הינם מגוונים, לכן ייתכן שחלקם דתיים או שומרי מסורת.
  • בריאות – ברוב המקרים הכריכים יהיו מורכבים מחומרי גלם בריאים, הכוללים גבינה/בשר וירקות. למשל, כריך המגיע בלחם כפרי במילוי של בולגרית עם שמנת, עגבניות מיובשות, פלפלים קלויים ועלי ביבי. מילויים נוספים יכולים להיות גבינה עזים, צהובה, חביתה, סביח, אבוקדו, סלט בצים ועוד. בנוסף, ניתן למצוא כריכים בשרים, כמו למשל כריך במילוי של סלמי בשילוב של טחינה או חומוס, מלפפון חמוץ, פלפל טרי ועלי בייבי. ישנן אפשרויות רבות בהתאם לטעמו של הלקוח.
  • מחיר – כאשר מדבר על עלות לעומת תועלת, אין ספק כי המחיר של מגשי כריכים שווה את התמורה.
  • נוחות – לא משנה אם האירוע שאתם מתכננים הוא ל50 או 500 אנשים, דאגה לאוכל היא לב האירוע. ודאי לא תרצו להכין כמות גדולה של כריכים בעצמכם. מלבד זמן ההכנה הארוך, תצטרכו לדאוג גם לרכישת חומרי הגלם ולסידורם על מגש אירוח. לכן, כיום, ניתן להזמין מגשי כריכים מוכנים, ארוזים בצורה מסודרת אשר יחסכו לכם דאגה נוספת. אתם, תצטרכו רק להסיר את העטיפה ולהגיש לאורחים שלכם.

הזמנת כריכים – על מה חשוב להקפיד?

כיום יש מגוון רחב של חברות אשר מציעות את שירותיהן במגשי אירוח. לפני שאתם בוחרים מקום ממנו תזמינו, חשוב לבדוק מספר פרטים:

  • ניקיון ותחזוקה – כאשר מדובר במזון, חשוב מאוד לבדוק את המקום בו העובדים מכינים את מגשי האירוח. יש לבדוק האם המקום נקי ומסודר וכי חומרי הגלם נשמרים בתנאי תחזוקה הולמים. כל אלו יעשו על מנת לשמור על בריאותם של האורחים שיאכלו את המזון.
  • חומרי גלם – יש לבדוק האם נעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים. ודאי לא תרצו לקבל כריכים בהם הלחם יבש או הגבינה מקולקלת.
  • משלוחים – כאמור, יש לוודא כי חומרי הגלם מוחזקים בצורה נאותה, אך לא רק. מהרגע בו נארזו המגשים ועד שהם מגיעים אליכם, חשוב מאוד לשמור עליהם. כלומר, המשלוח צריך להתבצע בצורה נאותה בתנאים מתאימים אשר ישמרו על הכריכים טריים עבור האורחים שלכם.
  • שירות – אחד הדברים החשובים ביותר כאשר מזמינים מזון בכלל וכריכים לאירוח בפרט הוא מענה אנושי מצד החברה. כלומר, בעל העסק ממנו אתם מזמינים צריך ללוות אתכם בצורה אדיבה מתחילת התהליך ועד לסופו.

הזמנת סנדוויצים תל אביב

אם יש לכם אירוע ואתם מחפשים משלוחי כריכים תל אביב והסביבה – הגעתם למקום הנכון. אנו בטופביס, מתמחים בהכנת כריכים, מגשי אירוח, סלטי בריאות לפגישות עסקיות ואירועים פרטיים. כריכים תל אביב הינם מגוונים, מגיעים על מגשים נאים וארוזים בצורה מעולה השומרת על טריותם. אנו מציעים שירות קייטרינג כשר איכותי וברמה גבוהה בהתאם לדרישות הלקוח. מגיעים לכל מקום שנבחר וההובלה מתבצעת בתנאים מתאימים. אנו מייצרים את הכריכים ואת יתר המזון בתנאי ייצור מודרניים ועם בקרת איכות גבוהה. כל חומרי הגלם הינם טריים. אנו משלבים בכריכים ירקות רעננים שהגיעו אל מטבחנו לאחר שזה עתה נקטפו. באריזות כריכים שכוללות פירות יהיו פירות עונה טריים. כריכים פרי תוצרתנו תורמים לאירוע מוצלח.

צרו עימנו קשר עוד היום באמצעות בטלפון 052-8545861 או במייל superbis7@gmail.com ונשמח לעמוד לשירותכם לכל שאלה או התייעצות. לפרטים נוספים לחצו כאן.

תפריט נגישות

× דברו איתי