המחירים באתר כוללים מע"מ

LOGO

מגשים מתוקים לאירוח

המלצות למגשי אירוח מתוקים

אם אתם מארחים כמות נכבדת של אנשים, מן הסתם שתרצו לספק כיבוד טעים לכולם. הרצאה, כנס או מפגש משפחתי – כולם אוהבים לנשנש בין דיון או שיחה. אם אתם מחפשים כיבוד קליל שכולם אוהבים, טופ ביס ממליצים על מגשי אירוח מתוקים שגורמים לכולם ללקק את האצבעות.

מגשים מתוקים לאירוח של טופ ביס כוללים מאפים מתוקים, עוגות, מוסים, פירות, כדורי שוקולד, עוגיות, מקרונים ועוד – כך שכל אחד יכול למצוא את מה שהוא הכי אוהב. טופ ביס תארגן עבורכם מגשים מתוקים בחלל האולם, הבית או בגן, וכולם יוכלו לגשת ולנשנש מאפה מתוק או מוס שוקולד אוורירי יחד עם הקפה או התה שבעמדה ליד.

אם אתם מארגנים הרצאה גדולה, למה שלא תבחרו 5 סוגים שונים של מגשי אירוח מתוקים אשר ינוחו על שולחנות יחד עם מייחם ועמדת קפה מאובזרת, אילה יוכלו לגשת המשתתפים בתום או בתחילת ההרצאה? גם באירועים משפחתיים המגשים המתוקים מגיעים בדיוק בזמן עבור כל אחד שלא רוצה להכין את הכיבוד בעצמו, אבל רוצה שכל המשפחה תהנה מנשנושים מתוקים בחצר האחורית של הבית.

מגשים מתוקים מתאימים בכל אירוע, שעה ועונה – כך שאם אתם מחפשים פתרון מהיר לאירוח, טופ ביס היא הכתובת שלכם. אנחנו שמחים להציע מגוון אפשרויות שמתאימים לכל אוהבי המתוק שביניכם, גם לחולי השוקולד וגם לאילו עם טעם אקזוטי מיוחד. אנחנו ממליצים להזמין לפחות 3 סוגים שונים של מגשים (אם לא יותר), כך שכל אורח יימצא קינוח מתוק שמדבר עליו, היות ולא כולם אוהבים גם מאפים, גם כדורי שוקולד וגם מקרונים.

כל מגשי האירוח של טופ ביס מוכנים בצמוד לאירוע עם המרכיבים האיכותיים ביותר, כך שהם טריים במיוחד. המגשים שלנו גורפים מחמאות באופן מיידי ומשאירים טעם של עוד. אם אתם מחפשים כיבוד קליל, טעים ולא מלכלך, מגשים מתוקים הם אפשרות נהדרת עבור כל אירוח. נסו את מגשי הפירות העסיסיים שלנו בקיץ או את הפטיפורים המתוקים שלנו. יש לנו אפילו מגשי פירות יבשים את אתם מרגישים את אווירת ט"ו בשבט או כדורי שוקולד עשירים לצעירים שביניכם.

אם אתם רוצים להזמין מגשים מתוקים לאירוח, התקשרו אלינו במספר הטלפון 052-8545861 או השאירו הודעה באתר. ספרו לנציגנו מהם המתוקים האהובים עליכם ומהו האירוע לכבודו אתם מזמינים את המגישים ואנחנו נשמח לספר עבורכם מגשי אירוח מתוקים שכולם יאהבו.

תפריט נגישות

× דברו איתי