המחירים באתר כוללים מע"מ

LOGO

מגשי אירוח לישיבות

מגשי אירוח לישיבות מחברה המתמחה בתחום

מגשי אירוח לישיבות הם המומחיות של חברת טופביס, המשרתת נאמנה ולאורך שנים חברות וארגונים רבים במשק, ביניהם גופים גדולים ומוכרים. לכן, כאשר אתם מזמינים את המגשים מחברתנו תוכלו להיות בטוחים בקבלת מענה מושלם החל ברמת השירות האישי ועד לתפריט המגוון.

סטנדרטים גבוהים במיוחד של מגשי אירוח

אנו יודעים היטב כי מגשי אירוח לישיבות נדרשים לעמוד בסטנדרטים גבוהים. מדובר בכיבוד שחייב להיראות טוב, להריח טוב, להיות טרי לחלוטין, מזין וכמובן גם טעים מאוד. אמנם הכיבוד אינו הדבר החשוב ביותר בישיבה, אבל הוא בהחלט משפיע על התחושות של המשתתפים בה – בין אם מדובר בלקוח חשוב, בשותף עסקי קיים או פוטנציאלי, במצגת לעיני צוותים העובדים על פרויקטים, בהרמת כוסית להשקה של מוצר או שירות חדש וכן הלאה. בקיצור, למזון שמוגש בישיבה אסור "לבייש את הפירמה".

בדיוק למען מטרה זו מפעילה חברתנו מערך גדול ומקצועי מתחילת התהליך ועד לסיומו. האיכות הגבוהה ניכרת קודם כל בבחירת חומרי גלם משובחים וטריים, החל בירקות והפירות, ועד ללחמים, מאפים ומתוקים. בנוסף, כל תהליך ההכנה של המזונות נעשה באופן ידני ופרטני, כך שכל מנה זוכה לתשומת הלב הראויה לה, וכמובן שההכנה מבוצעת בסמיכות גבוהה לישיבה עצמה כדי שתקבלו את המנות כשהן טריות לחלוטין ושומרות על כל ערכיהן התזונתיים. גם האריזות הנאות וההרמטיות שאנו משתמשים בהם נועדו לשמור על האיכות, ממש עד לרגע הפתיחה והאכילה. לכך מצטרף מערך משלוחים מתוזמן ומדויק שמביא את מגשי אירוח לישיבות בדיוק לפי לוחות הזמנים שנקבעו, בלי איחורים ותירוצים.

פתרון תזונה מצוין לישיבות

קודם כל, אנו מזמינים אתכם לעיין בתפריט הכיבוד לישיבות. פשוט לחצו כאן. בוודאי תוכלו להתרשם מהתפריט המגוון שאפשר להזמין מאיתנו, הכולל למשל מגשי סושי, קישים, פיצות, מגשי ירקות ופירות, מגשי מתוקים כמו מקרונים או כדורי שוקולד, סלטים, מגשי כריכים ועוד היד נטויה. התפריט העשיר מאפשר לבחור את התזונה המתאימה לטיב הפגישה, לשעה בה היא נערכת ולהרכב המוזמנים. כמו כן, מאחר שמדובר במנות בסטנדרטים גבוהים במיוחד, המשתתפים יזכו למנת האנרגיה, הויטמינים ושאר ערכי התזונה הנחוצים להמשך היום, אך ללא תחושת כבדות כפי שקורה במנות גדולות מדי. אלו גם מגשי סופר נוחים להגשה – רק מסירים את האריזה וסועדים, מה שהופך את כל נושא המזון בישיבה לפשוט וקל.

לקבלת עוד פרטים וסיוע בביצוע ההזמנה הנכם מוזמנים לפנות אלינו דרך דף צור קשר באתר או בטלפון 052-8544561.

מגשי אירוח לישיבות

תפריט נגישות

× דברו איתי