המחירים באתר כוללים מע"מ

LOGO

סנדוויצ'ים קטנים לאירוח

קייטרינג סנדוויצים

סנדוויצים קטנים לאירוח

כאשר מעוניינים בהגשה קלה לאירועים, הפתרון הטוב ביותר הוא להזמין כריכים לאירועים כך יוצא כי אתם מקבלים אוכל איכותי וטוב בכריכים. כשמזמינים כריכים לוקחים בחשבון כי מדובר על ארוחה נורא קלילה שכן היא יכולה להיות מעולה עבורכם ועבור האורחים שלכם.

כמו כן, אם אתם מתכננים אירוע חשוב, אבל אתם לא מעוניינים שהאוכל יהיה גורם חשוב בו, אלא רק דרך להנעים לכולם את הזמן ולהשאיר אותם שבעים – סנדוויצים לאירוח הם דרך נהדרת לספק כיבוד משביע לאירוע לא רשמי.

דברו איתנו

סנדוויצים קטנים לאירועים – יתרונות

כאשר אתם בוחרים בכריכים ככיבוד לאירוח או כיבוד לכל אירוע, אתם נהנים מהיתרונות הבאים:

  • כמות מדויקת עד כמה שניתן – בשונה ממאכלים כמו פסטות, סלטים וכדומה, המשמשים ככיבוד לאירועים, הבחירה בכריכים ככיבוד יכולים לאפשר לכם הזמנה מדויקת יותר לפי כמות האורחים. זאת משום שלאחר שספרתם את כמות האורחים העתידה להגיע, תוכלו להזמין לפי זה את כמות האורחים (כמובן שמומלץ לא להזמין במדויק מכיוון שישנם מקרים בהם אדם אוכל יותר מכריך אחד). כך, תוכלו גם למנוע מצבים של זריקת אוכל לפח וגם תוכלו לחסוך בעלויות של הכיבוד שתגישו.
  • פתרון לאירועים קלילים ולא רשמיים – לא תמיד יש את הצורך בהזמנה של קייטרינג גדול, לדאוג למקומות ישיבה, לדאוג לכלי הגשה, סכו"ם ועוד, אלא מדובר על אירוע אשר הוא בסגנון של אירוח יותר ולכן, במקרים כאלו הדבר הטוב ביותר יהיה להזמין כריכים לאירועים. כך אתם יכולים להזמין את הכריכים ממש לפי כמות האורחים העתידים להגיע
  • מגוון אפשרויות לפי טעמם האישי של האורחים – אתם יכולים לבחור באיזה לחם אתם מעוניינים לקבל את הכריך, האם אתם רוצים כפרי? או כל לחם אחר אשר לטעמכם. אתם יכולים להזמין את הכריך בהזמנה אישית של מה למרוח לכם בפנים, האם אתם מעוניינים בממרחים מסוימים? בגבינות מסוימות? הבחירה בידיים שלכם.
סנדוויצ ים קטנים לאירוח | סנדוויצ ים קטנים

סנדוויצים לאירועים – דגשים

רגע לפני שאתם מזמינים סנדוויצים קטנים לאירוח או לכל אירוע, חשוב שתקראו את הדגשים הבאים:

  • הקייטרינג ממנו תזמינו את הכריכים  הקייטרינג ממנו תזמינו את הכריכים הינו מאוד חשוב מכיוון שחשוב מאוד כיצד הכריכים יגיעו, האם הם יגיעו בצורה אסתטית ביותר? האם הם מגיעים בצורה כזו שגורמת להתגרות ולחכות לאכול אותם? חשוב להבין כי צורת ההגשה של אוכל גם אם מדובר על כריכים פשוטים הינה מאוד חשובה כאשר מדובר על אירוע מסוים.
  • מחיר – כדאי להשוות בין כמה חברות קייטרינג המספקות את אותו כיבוד. בעזרת השוואה קצרה תוכלו לחסוך סכום כסף לא מבוטל. חשוב להדגיש כי לא מומלץ לפעול מתוך שיקול כלכלי ותו לא, מכיוון שיש שיקולים חשובים כמו איכות וטריות הכריכים.
  • כשרות – במיוחד במקרים בהם אתם יודעים כי חלק מהאורחים שעתידים להגיע שומרי מסורת ומקפידים לאכול רק מזון כשר, יש לבחון האם לקייטרינג אכן ישנה תעודת כשרות בתוקף. כמו כן, במידה והזמנתם גם מאכלים בשריים וגם מאכלים חלביים, חשוב לשים לב שבשעת סידור מהמאכלים במזנון האוכל, המאכלים החלביים והבשריים לא יתערבבו יחד.
  • טריות – ניתן בקלות לשים לב אם הלחם שבו הגשתם את הכריך טרי או לא. במידה והלחם לא טרי, הוא יתייבש ואף יקרע לאורחים בזמן שהם ינגסו בו, מצב שלא תרצו שיקרה באירוע שלכם. כמו כן, המילוי של הכריכים חייב גם הוא להיות טרי ואיכותי. במיוחד כאשר מדובר על חומרי גלם רגישים (דגים, ביצים) אשר רגישים מאוד ועלולים להתקלקל במידה ונשמרו בתנאים לא נכונים. על כן, חשוב ביותר לוודא כי הקייטרינג מספק את הכריכים הטריים ביותר, הן מבחינת הלחם עצמו והן מבחינת המילוי.
  • מגוון – המשימה לקלוע לטעמם האישי של כל אחד מהמוזמנים, היא כמעט בלתי אפשרית. לכן, מומלץ להזמין מגוון כריכים במילויים שונים. כך, כל אחד מהאורחים יוכל לתור אחר הכריך שקולע לטעמו האישי ולהנות ממנו.
  • כמות – כמות הכריכים שתזמינו היא קריטית במיוחד. שכן, במקרים בהם לא תזמינו מספיק, אורחים מסוימים עשויים שלא לאכול ולהישאר רעבים. לעומת זאת, אם תזמינו יותר מדי, מזנון האוכל ייראה עמוס מדי ולא מזמין. לכן, העצה הטובה ביותר היא לאמוד כמה אורחים עתידים להגיע ולפי המספר הזה להזמין את כמות הכריכים.

כריכים קטנים לאירוח – טופביס

אנו בטופביס, מתמחים בהכנת כריכים, מגשי אירוח, סלטי בריאות לפגישות עסקיות ובאירועים פרטיים וכן קייטרינג לאירועים בהתאם לדרישות הלקוח.

אם אתם מחפשים כיבוד קליל במיוחד, הכריכים המיוחדים שלנו בטופביס, יכולים להיות מושלמים עבור האירוח שלכם. כשאנו ניגשים להכין עבורכם את הכריכים לאירוע, אנו שמים דגש על איכות הלחם וחומרי הגלם, על טריות הלחם ושאר המוצרים וכמובן על טעמים מיוחדים שיגרמו לכל האורחים שלכם לא שלכוח את האירוע שארגנתם.

מוזמנים ליצור אתנו קשר לכל שאלה:

טלפון – 052-8545861

אימייל – superbis7@gmail.com

או לחלופין להשאיר פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

תפריט נגישות

× דברו איתי