המחירים באתר כוללים מע"מ

LOGO

קייטרינג חלבי מהדרין במרכז

קייטרינג חלבי במרכז כשר

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים פרטיים וגורמים עסקיים מעדיפים להזמין קייטרינג חלבי על פני בשרי, וזאת עקב מספר יתרונות שיש למזונות אלו באירועים ספציפיים. חברת טופביס גאה להעמיד לרשותכם תפריט מגוון ואיכותי על טהרת המזונות החלביים ופרווה, המתאימים לכל אירוע – בין אם מדובר בימי כיף וגיבוש לעובדים, בברית או ביום הולדת, בכנס או יום עיון, בחתונה או בבר מצווה.

החשיבות של קייטרינג כשר

קודם כל, חשוב להדגיש כי אנו מגישים קייטרינג חלבי במרכז כשר. מדובר בנושא משמעותי שכן כמעט בכל אירוע משתתפים אנשים השומרים על מסורת ומצוות כשרות, ואתם רוצים כמובן שגם הם ייהנו מהמטעמים באירוע ולא יישארו על בטן ריקה. יתר על כן, חשוב לדעת כי לא כל האנשים בישראל מסתפקים בכשרויות הרגילות של הרבנות הראשית. חלקם מחמירים יותר, בין אם הם נמנים על המגזר החרדי או אנשים דתיים, ועבורם צריך להזמין קייטרינג חלבי מהדרין במרכז. זה בדיוק מה שחברתנו מספקת, שכן כל תהליך הייצור, האריזה והאספקה שלנו מתנהל תחת ההשגחה הקפדנית של מהדרין בני ברק. אז אם יש לכם במשפחה אנשים שומרי כשרות, או אם בין המוזמנים לאירוע עסקי עשויים להיות שומרי כשרות, עם הקייטרינג שלנו תהיו על הצד הבטוח ביותר.

היתרונות של קייטרינג חלבי

יש להדגיש כי חברתנו בהחלט מספקת גם קייטרינג בשרי, אך במידה והלקוח מעוניין – נספק קייטרינג חלבי במרכז כשר. לבחירה הזו יש כמות יתרונות על פני קייטרינג בשרי. ראשית, בניגוד למה שנהוג לחשוב קייטרינג חלבי מספק תפריט מגוון ביותר הכולל למשל קישים, פשטידות, פסטות, פיצות, סלטים מעולים ובריאים, מטבלים, משקאות חמים וקרים, לחמים מצוינים וטריים, משקאות חריפים לפי רצונכם וכדומה. בנוסף, קייטרינג חלבי מאפשר ליהנות מיותר אפשרויות וטעמים מבחינת הקינוחים, שהינם מוגבלים לקינוחי פרווה בקייטרינג בשרי. לצפייה בתפריט קייטרינג חלבי – לחצו כאן.

מלבד זאת, קייטרינג חלבי מהדרין במרכז נותן מענה מצוין לא רק לאנשים שומרי מסרת וכשרות, אלא גם לשומרים על דיאטה צמחונית שלעיתים מוצאים את עצמם ללא מנות מתאימות בארוחות בשריות. יתרון חשוב נוסף הוא שמנות חלביות אינן מכבידות על הבטן בהשוואה למנות בשריות עיקריות גדולות, שלמערכת העיכול לוקח הרבה יותר זמן לעכל אותן. כך, האורחים שובעים ונהנים מהארוחה אך שומרים על קלילות ויכולים לשוחח ולהתערבב אלו באלו ללא קושי, לעלות על רחבת ריקודים, או להמשיך בשגרת יומם אם האירוע נערך בשעות הצהריים.

לפרטים נוספים והזמנות

קייטרינג חלבי במרכז כשר ניתן להזמין כבר עכשיו דרך האתר שלנו. כמו כן, לקבלת עוד פרטים וסיוע בביצוע ההזמנה הנכם מוזמנים לפנות אלינו דרך דף צור קשר באתר או בטלפון 052-8544561.

תפריט נגישות

× דברו איתי