המחירים באתר כוללים מע"מ

LOGO

קייטרינג לאירועים קטנים כשר

מתכננים אירוע עסקי או פרטי שאינו אמור להיות המוני אלא אינטימי, קרוב ובאווירה נעימה ומשוחררת? אם כן, כדאי לכם לפנות אל חברתנו כדי לקבל קייטרינג לאירועים קטנים כשר למהדרין. חברתנו פועלת בתחום מזה שנים ומאחוריה שורה ארוכה של לקוחות מרוצים, ביניהם אנשים פרטיים וגם חברות וארגונים הנמנים על המובילים במשק.

כמה מילים על קייטרינג לאירוע קטן

אמנם מדובר באירוע יחסית קטן, אך כמובן שהדבר אינו פוטר אתכם מלדאוג לכל ענייני המזון. לעיתים, באירועים קטנים כמו ברית או יום הולדת ישנה התגייסות לצורך הכנת המטעמים על ידי כל המשפחה. יחד עם זאת, עם הזמן אנשים הולכים ומתעייפים, חלות אי הבנות לגבי ההכנה, ישנם לחצים אישיים ובלוחות הזמנים, וכל זה עוד לפני שדיברנו על כל ענייני שטיפת הכלים. לעומת זאת, קייטרינג איכותי לאירוע קטן מוריד לגמרי מכתפיכם ומכתפי אחרים במשפחה את נטל הכנת המנות, ומשחרר אתכם לדברים החשובים באמת – ההנאה מהאירוע והכיף עם האנשים שאתם אוהבים.

כמובן שאם מדובר באירוע עסקי אי אפשר להטיל את משימת הכנת הארוחה על העובדים, ובהחלט נחוצים שירותי הקייטרינג. יחד עם זאת, חשוב לבחור בחברה כמו טופביס שמציעה תפריט מגוון של קייטרינג לאירועים קטנים, דבר המאפשר לבחור את המנות בהתאם להרכב המשתתפים ולהעדפות קולינאריות. כך למשל, צריך לתת מענה לגילאי המוזמנים – החל במנות יחסית פשוטות, מוכרות ואהובות לילדים ונוער, ועד למנות אנינות טעם למבוגרים. גם צריך לקחת בחשבון שיש אנשים השומרים על דיאטה צמחונית, וכמובן להתחשב בכל נושא הכשרות.

אכן, אסור להזניח את נושא הכשרות שכן במרבית המשפחות ובמרבית החברות והארגונים יהיו אנשים המקפידים על כשרות ברמה זו או אחרת. חשוב גם לדעת שיש אנשים שיותר מחמירים ואינם מסתפקים בתעודות הכשרות הרגילות. בדיוק מסיבה זו חברתנו פועלת תחת השגחה של כשרות למהדרין בני ברק, על מנת שכל אורח או עובד שתזמינו לאירוע שלכם יוכל ליהנות מכל המנות ללא חשש, ואיש לא יישאר חלילה עם בטן ריקה.

 רוצים עזרה? בשמחה!

אם כן, חברתנו מציעה קייטרינג לאירועים קטנים כשר למהדרין, וזאת בתפריט מגוון ועשיר. אם ברצונכם לראות את התפריט – לחצו כאן. בנוסף, אנו מעמידים לרשותכם צוות מקצועי בעל ניסיון רב באירועים עסקיים ופרטיים קטנים, שישמח לעזור לכם בבחירת המנות ובהתייחסות לכלל השיקולים – לרבות מסגרת התקציב העומדת לרשותכם. לקבלת עוד פרטים וסיוע בביצוע ההזמנה הנכם מוזמנים לפנות אלינו דרך דף צור קשר באתר או בטלפון 052-8544561.

תפריט נגישות

× דברו איתי