המחירים באתר כוללים מע"מ

LOGO

קייטרינג צבעים מתוקים

למה כדאי להזמין קייטרינג לאירוח?

כאשר זה מגיע לחתונה, בר מצווה או אירוע גדול אחר, קייטרינג מגיע כמובן מאליו – אבל למה להזמין קייטרינג לאירוע קטן, שלא כולל כמות גדולה של אנשים, כשאפשר לחסוך כסף ולהכין את הכיבוד בעצמנו?

ובכן, הכנת כמות גדולה של אוכל, גם רק ל-20 אנשים, אולי נשמעת קלה, אבל ההפך הוא הנכון. בישול בכמויות גדולות עשוי להתגלות כמשימה לא פשוטה לביצוע – היות וכל הכמויות משתנות, הכנת אורז למשפחה והכנת אורז לאירוע קטן לדוגמה, הם שתי משימות שונות לחלוטין וגם אם אתם אשפים בהכנת אורז, ייתכן שתתקשו בביצוע המשימה ואף תאלצו לבצע אותה פעמים רבות עש שהאורז (או כל מאכל אחר) ייצא כמו שאתם רוצים.

בנוגע לחיסכון כסף, נכון שירותי קייטרינג נשמעים כמו מותרות יקרות, אך כאשר תצטרכו לעשות את הקניות תגלו שאולי היה עדיף לשלם לחברת קייטרינג ולסיים עם הסיפור. ראשית, הוצאות אוכל, יחד עם כל האוכל שעלול להיזרק תוך כדי הניסיונות במטבח, עשויות להצטבר ואף לעקוף את המחיר שחברת הקייטרינג הציעה לכם. בנוסף, אין מחיר לראש שקט ולרגוע, המגיעים עם שירותי הקייטרינג. אתם לא צריכים לבשל כל היום, לעשות קניות ולהתמודד עם כל כאבי הראש שמגיעים עם בישול לכמות אנשים גדולה – אתם יכולים פשוט להישען אחרוה וליהנות מהאירוח שלכם, בעוד חברת הקייטרינג מתמודדת עם כל עניין הכיבוד.

חברת טופ ביס שמחה להציע שירותי קייטרינג ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו מתמחים בהכנת אוכל וכיבוד לאירועים, ומקפידים על ניקיון, טריות וכשרות. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הלקוחות המרוצים שלנו, ותגלו שגם אם הייתם מעט חשדניים בהתחלה, שאחרי הפעם הראשונה תרצו שנלווה אתכם בכל אירוע.

אם אתם מחפשים קייטרינג צבעים מתוקים שיספק עבורכם כיבוד איכותי וטרי, יקל על האירוח וימנע כאבי ראש מיותרים, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר עוד היום במספר הטלפון 052-8545861 או השאירו הודעה באתר. אחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותכם, לספר לכם על כל אפשרויות הקייטרינג המגוונות שלנו ולקחת מכם הזמנה.

תפריט נגישות

× דברו איתי